det är synd om mig!!!!

Klev ut från duschen för inte sålänge sen och skulle smörja in benen då jag märkte en inte så rolig sak.


Jag har fått en vattenblåsa på benet efter att jag råkade komma åt locktången här om dagen, då var det bara ett brännmärke men nu är det en jävla blåsa! AAAAAH!

Jag har en snart försvunnen blåsa på tån efter att ha gått i för små skor, har pixlat eftersom att jag har fotfobi och jag gillar inte att visa mina fötter, haha. Tror inte ni vill se dom heller.. Tår är äckligt!

Och så har vi ju det där jävla djupa såret från igår då jag slant med kniven och skar bort en stor jävla hudbit. Som ni kanske ser så saknas det lite hud där vid fingertoppen, haha.

Usch, fyfan. Jag borde fan få pris för världens klantigaste människa! Eller hur?



Anyways, min älskade man är påväg hit nu iallafall! Saknar den lilla jäveln.
Blir väl lite fredagsmys framför någon film.
Juste, Pirate Bay-snubbarna får fängelse, haha.
Tycker det är lite synd faktiskt, är det någon som vet vad som händer med sidan?

Och sen vill jag bara säga att det inte går att flytta texten till sidan utan den är fast på centrera, fattar inte varför det blir så, händer varje gång jag centerar en bild och sen ska skriva något under.
NÅN SOM VET VARFÖR DET ÄR SÅ?!

Nu är jag arg och måste föna håret. Ska inte skriva mer.
Godnatt.


/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0