...

Förlåt för dålig uppdatering men jag har faktiskt inte haft lust eller ork att blogga.
Sanningen är att jag inte har varit i skolan på hela veckan, jag har inte orkat. Jag har vaknat varje morgon då klockan ringer, sminkat mig och gjort mig redo, men sen har jag känt mig helt gråtfärdig och vill bara lägga mig i Markus famn och försvinna. Och det har jag gjort också. Idag hade jag även prov i frisör. Det kom jag på igår. Jag stannade hemma idag. Vill inte göra ett prov jag knappt har pluggat på och bara har andra saker i tankarna. Känns inte helt ok.

Jag vet inte varför jag är såhär just nu. Kan bero på att jag känner mig ensam, om man bortser från Markus. Han är väl den enda jag verkligen umgås med. Kan bero på att det blev så jävla tomt när Josefin åkte hem igen, men jag har happy news! Hon ska flytta upp igen, det är bestämt, och hon kommer upp så fort som möjligt. Jag får värsta glädejeruset i kroppen när jag tänker på det. Fast jag kan inte bli riktigt glad förens dagen då hon är här för att stanna, kommer bli wünderbar!
Åter till lilla ledsna mig, jag vet en till sak det kan bero på, men det är löst och kommer inte tas upp i bloggen.
Det kan låta väldigt materialistiskt, men pengar. Det känns jobbigt också, jag har aldrig pengar så det räcker till på ett vis jag skulle vilja, och det är väl bara att erkänna. Vafan, vi är alla beroende av pengar hur mycket man än vill förneka det.

Markus åkte till Göteborg igår för att se Underoath, jag skulle vart med men han åkte med sina kompisar istället. Jag skulle inte haft råd till biljetten så jag sålde tågbiljetten till en av bockarna gruse.
Vi åkte tillsammans in till stan. Han hoppade av i slussen och jag fortsatte till Tcentralen. Där satte jag mig på tunnelbanan till mamma. Jag var så glad hela dagen. Jag älskar verkligen min mamma! Hon är den bästa som finns. <3
Vi köpte iallafall lite doppresenter tills imorrn då vi ska på min mosters bebis dop. Vi köpte ett silverhalsband med en liten ängel som smycke, en galet söt vit klänning med rosa och svarta/bruna detaljer plus en rosa liten solmössa. Hon kommer bli den sötaste bebisen ever med tanke på att hon redan är sjuuuukt söt. Vi var dock oroliga över storlekarna då hon såg rätt knubbig ut på inbjudningskortet vi fick, haha. Men det ska nog gå bra!
Efter det tog vi några öl på ett ställe i solen och bara pratade om massa. Skitmysigt, lite pinsamt då jag redan efter två öl kände mig lite snurrig i huvudet, haha. Det måste vart solen!
Appropå solen så ska jag ut och röka nu.
Det är blev förövrigt ett konstigt inlägg men massa text, men, whatever.

/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0