Fika

Puh, nu är jag och Josefin hemma hos mig igen efter nån timme i Gullmarsplan med Pat. Satt på alkisbänken och drack kaffe och rökte, haha.
Nu ska vi alldeles baka lite! Snickerskaka blir det :o)
Vi får se hur det går, det blir spännande.
Josefin sitter och babblar satan och sätter på sig alla mina smycken och skriker; "MEN TITTA! JAG SER UT SOM EN PRINSESSA!"
Måste nog gå och befria henne från.....något. Kan inte koncentrera mig på blogginlägget, då hon nu stoppade in 50-öringar i öronen. Vet inte ens vad jag skriver längre, haha.

Laterz!


/A.

response
posted by: mitsukai

det är fan härligt =) Det finns en "alkisbänk", iaf minst en, i varje samhälle ju!

2009-04-15 @ 02:15:49
blog/website: http://mitsukai.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0