Hemma igen

Nu är jag tillbaka från skolan som gick fort men ändå inte. Har klippt som en tok idag, helform på herrdockan och lika längder tre gånger på vertikalen.
Jobbigt värre!
Och jag tog nog fel kläder idag, eller jag skulle ha skippat skinnjackan och halsduken. Var ju nästan lite kyligt när jag gick hemifrån men nu på eftermiddagen är det rena rama sommaren! Haha. Nej, jag ska inte klaga. Älskar verkligen när sommarvädret dyker upp, hur härligt som helst.
Det är liksom det man går och väntar på resten av året, då sommaren börjar avta. Man lider igenom vintern för att njuta till max av sommaren, skummt det där.

Jag vet inte vart fikan med Pat och Josie tog vägen faktiskt, har inte hört nåt från patten men ska nog messa henne och höra och kanske ringa upp Josefin också.
Måste vara social med Markus också kom jag på nu. Han ligger bara i sängen och kollar på TV och det har han gjort sen jag åkte till skolan, haha.

Skriver senare!

/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0