kämpar för att inte somna

Sitter just nu och väntar på att Markus ska komma hit. Han missade nattbussen han skulle ta så nu får han vänta på nästa. Haha, han berättade att en liten man hade kommit fram och frågat ifall Markus ville ha sex med honom, att mannen kunde suga av honom för lite pengar, hahaha. Stackars min lilla älskling!<3
Usch, äckliga människor det finns.
Jag och Josefin har iallafall bakat, det blev verkligen inte som jag hade tänkt att det skulle bli. Tror vi fuckade up receptet. Det bleb liksom som en sockerkaka med jordnötter i (och jag hatar sockerkaka) istället för en smetig, kladdig kaka som liknar en riktig snickers. Vi får helt enkelt göra om det, utan bakpulver!

Har ställt klockan på tio imorrn, men går nog upp runt elva. Måste hinna städa upp lite innan farmor och Arne kommer, dom ska hämta pappas bilnyckel nämligen. Arne ska besikta pappas bil på fredag då pappa inte kan eftersom han och Noi förmodligen sitter på flyget från Umeå till STHLM.
Kan ju vara bra att börja städa i tid innan dom kommer hem också, gah. Jobbigt det där.
Nej, nu svamlar jag bara om massa onödiga saker.
Ska lägga ifrån mig datorn nu och krypa ner under täcket och vänta på Markus som jag ska tvinga klia mig på ryggen!
Haha.

Godnatt!


/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0