Morgonpigg

Uppe med tuppen! Eller?
Ställde faktiskt klockan idag för att inte sova bort hela dagen. Den ringde först vid tio, då tittade jag ut genom fönstret för att se om det var sol men då hade personerna i grannhuset inte fått sol på sin balkong och då hade nog jag inte heller fått det, så jag sov en timme till. Nu har jag precis vart ute och rökt morgonciggen i solen, men det blåser. Det gillar jag inte. Dagens plan är iallafall att bättra på brännan, haha. Har fått färg faktiskt, genom att sitta på balkongen och röka. Haha.
Igår var jag ju på dop iallafall och det var mysigt. Ivy, bebisen som också är min kusin, är så jävla söt. Åh, det är bra. Hon ska bli min bästa väl, haha. Eftersom hon är min första tjejkusin så ska jag bli den bästa kusinen hon har! Jag har redan planerat våra shoppingturer och timmar av fika. Visserligen dröjer det eftersom hon bara är runt fyra månader.... Men tiden går fort! Haha.
Efter dopet åkte alla hem till Veronica, min moster, och hennes kille där det bjöds på fika och presentöppning. Jag gjorde ett bra val i att välja klänningen och mössan! Folk "ååååh"-ade när både mössan och klänningen kom upp ur paketen och mössan åkte på direkt! Haha.


(Presenterna)

Vid halv fem började vi röra oss därifrån eftersom Markus tåg från Göteborg skulle rulla in vid tio i fem.
När vi kom fram till Gullmars så gick jag och mamma och tog en öl eftersom vi båda väntade på våra män, haha.
Där satt vi ett tag till båda kom och efter det sa vi hejdå och jag och Markus tog bussen hem.
Vi åkte till Willys och handlade lite, Markus ville dra till stan och käka middag men jag tyckte att vi skulle laga egen middag eftersom vi annars inte skulle hinna hem till Hockey-VM, haha. När jag föreslog att vi skulle göra egen pizza så behövde jag inte tjata så mycket mer. Vi gjorde seriöst den godaste pizzan ever! Iallafall min del av pizzan haha.
Sverige vann matchen mot österrike med 7-1, way to go! Hoppas bara dog fortsätter i den takten, då blir jag nöjd.
Nej, nu är det dags att sätta sig i solen med en korsordstidning, haha, jag låter som en gammal tant....

Update later.



/A.

response
posted by: SANIBO

sv: haha ja men precis,

2009-04-26 @ 13:08:20
blog/website: http://ssanibo.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0