Ny vecka

Godmorgon,
Ska alldeles strax bege mig till skolan, om 20 minuter närmare bestämt.
Har en riktig snyggdag idag må jag säga, känns bra! Haha.
Efter skolan ska jag och min älskling till honom, hämta ica-kortet och handla lite. Det är typ dagens plan. Inget storslaget idag inte. Måste höra med pappa om ett kvitto också, märkte att en ost, som vi köpte i lördags, är totalt möglig. Så jävla äckligt, jag såg fan inget mögel i affären. Ska tillbaka och klaga, ska fan ha pengarna tillbaka och jag tänker inte köpa en ny där! Lidl är fan inte att lita på. Blä.

Ska köra en liten re-run om helgen senare idag. Skrev ett inlägg igår men bloggen eller internet hängde sig så det sket sig, endast halva inlägget klarade sig. Men det kör jag sen!
Nu har jag inte så mycket mer att säga faktiskt, ska börja packa väskan och ta en cigg!

Laterz!


(nytagen)


/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0