städdag

Idag var planen att åka till skolan som vanligt. Men jag hade galet ont i magen och det första jag tänkte när jag vaknade var "Jag vill inte, jag vill inte". Och så blev det, tycker det är OK att ha såna dagar ibland faktiskt.
Gick iallafall på bussen till Gullmars så jag kunde köpa kaffe och cigg, unnade mig Arvid Nordqvist-kaffe! Trots att det är så förbannat dyrt... Men som mitt horoskop löd för dagen; " Du tycks idag lägga ut en del pengar på onyttiga saker -och säker är det i så fall dig väl unnat!"

Läst det på bussen hem, och det stämde ju rätt bra! Haha.
Hur som helst, dagens plan är att städa lägenheten eftersom min kära far kommer hem ikväll och då måste det se lite bättre ut här. Som tur är så är mitt rum inte så stökigt just nu, ligger bara lite kläder på golvet men jag tror inte pappa bryr sig sååååå mycket om det faktiskt.
Ikväll lär jag vara med Markus och möjligtvis Josefin beroende på vad hon har för planer för kvällen. Hon åker ju trots allt hem imorrn.

Igår förresten, var en mysig dag. Vi var för hemma här, alla tre. Spelade lite spel och åkte sen till Café 60 för en lång fika. Väl hemma igen spelade vi ännu mer spel. Det lät iofs som att vi inte hade gjort så mycket men det hade vi plus att det var supermysigt. 
Juste! Jag har cuttat mig som satan i fingret! Råkade göra det igår när jag skulle skära morötter, slant med kniven och skar fan upp hela fingertoppen på vänstra "fuck-u-fingret" som jag så fint kallar det.
Kollade på såret idag och jag ska nog leva med plåster kring det fingret resten av mitt liv, det var alltså inte najs.
Har fan aldrig sett ett djupare sår, haha. USCH! 

Nej hörrni, nu ska jag nog ta och göra lite kaffe och ta en cigg!

Mer update senare idag.


/A.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0