Tisdag

Godmorgon!
Återigen kunde jag inte somna igår, vet inte varför jag helt plötsligt har stora problem med sömn men jag vet att min allergi spelade in lite grann. Fick snyta mig tjugo gånger och kliade sönder ögonen, inte kul.
Nu är jag iallafall vaken och relativt pigg. Ska alldeles strax röra mig mot bussen till skolan.
Känns konstigt att åka till skolan efter ett lov i en och en halv vecka, men det känns ändå helt ok.
Räknade ut att skolavslutningen är om ca. 8 veckor! Woho, ingenting ju!
Senare idag ska jag väl kanske träffa Josefin beroende på ifall hon kan eller inte, minns att vi hade en fika med Pat inplanerad idag men vet inte riktigt hur det blir med det, vi får helt enkelt se!

Funderar på ifall jag ska ta och väcka Markus och höra ifall han stannar eller åker med mig, fast jäveln har ju bil så han hinner ju hem till Värmdö innan jag ens kommit till fridhemsplan...Haha, suger ju lite!
Ska även hinna kissa, plocka ihop frisörsakerna, välja väska och röka!
Hinner jag på en halvtimme?



Uppdaterar förmodligen senare idag!
Have a nice day!

/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0