Finner inga ord...

Jag förstår verkligen inte.
Jag förstår inte hur du kan göra så här, en gång till. Du såg ju hur det gick sist det här hände. Det gick inget vidare.
Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna det här. Du kan inte ens ge mig en förklaring. Du kan inte ens höra av dig.
Jag är helt mållös. Hur fan kan du leva med dig själv när du behandlar din sk bästa vän på det här sättet?
Om jag var du skulle jag skämmas. Jag skulle skämmas något enormt.
Jag orkar inte med din stil mot mig längre. Jag förtjänar så otroligt mycket mer än såhär från dig. Jag har alltid funnits där för dig, jag har aldrig svikit dig. Jag har alltid stått vid din sida, dag ut & dag in. Vad det än har gällt. Alltid.
Helt plötsligt är du en helt annan människa. Det skiftar från 0 till 100. På bara ett ögonblick. Jag hänger inte riktigt med.
Vem är du och vad har du gjort av min bästa vän som behandlade mig med respekt? Min bästa vän som ringde 25 gånger om dagen bara för att prata om absolut ingenting, min bästa vän som ville ses no matter what, vi behövde inte ens låtsas göra något. Min bästa vän som en gång fanns där för mig.
Jag tänker inte ta den här skiten längre. Jag vägrar.
Tänk inte ens tanken på att dra en snyftis för att jag ska tycka att det är OK. Försök inte hitta på en "bra" anledning till varför du har gjort såhär, ännu en gång. För det finns inte ett enda skäl i världen som gör ditt beteende okej, såvida du inte var död eller låg på sjukan, men det gör du ju uppenbarligen inte.
Jag hajjar inte riktigt, du har tid att skicka massa jävla facebook-spel-skit till mig, men du har förfan inte tid att skriva ett jävla "Hej, hur mår du?" Är det för mycket begärt?!
Jag tänker lämna dig ifred nu. Inga ord kan ge dig mig tillbaka, aldrig som det var förut iallfall.
Jag har tappat hoppet om dig.
Jag går vidare med mitt liv. Du är luft.

En sak är jävligt säker, 2008 var definitivt ditt år. 2009 var definitivt inte ditt år.

Over n' out.


/A.

response
posted by: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-24 @ 22:31:35
posted by: Sandra

fyfan va segt =/ 2009 är inget bra vän-år för mig heller, har tappat typ alla. mest för att de fortsätter att vara som de var när de var 16 medan jag vill bli mognare och äldre, hoppas att du hittar någon som behandlar dig med respekt, det förtjänar du <3

2009-08-25 @ 11:47:47
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/
posted by: jossan

Jag förstår dig.

Jag har tappat nästan alla de senaste året speciellt mitt senaste gymnasieår , nu börjar jag på högskola och allt är annorlunda människorna också. Ett tips bli inte skoltrött , fortsätt sen med en liten kurs eller vad som helst , människorna på stockholms universitet är av alla slag. "emo" "hardcore" "brats" "regulare" :)

alla har dom sina personligheter och historier.

Vi satt första dagen och fick berätta om oss själva och vad vi gjort och de hade gjort sååå mycket rest och haft sig allihopa som aupair och massa sånt , jag vart redigt imponerad och trygg med detsamma.



Förväntar mig inte att du ska lyssna på mig :)

Men jag har alltid "velat" kunna bli din kompis.

Men det har känts som om jag inte velat säga det för det där med victor och hans skitsnack om mig till dig där i början, han kände inte mig eller ah i en vecka gjorde han det..



Men jag ville iaf erbjuda lite glädje och säga att det finns bättre människor det har jag sett nu.



Puss Jossan


comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0