Första skoldagen!

Hej!
Idag var första riktiga skoldagen, har ju bara haft praktik sen vi började!
Dock hade vi bara en lektion, i en halvtimme. Svenska var det iallafall. Läraren satt och läste upp bara typ halvt erotiska dikter och noveller, haha. Helt sjukt...
Efter en halvtimme gick vi till bibloteket för att låna svenskaböcker och efter det slutade vi!
Väldigt produktiv dag...
Jag åkte till och med tidigare till skolan idag för att ta bort Samhällskunskap från schemat men det tog sån jäävla tid att jag gav upp innan det ens hann bli min tur.
Rökte och pratade lite skit med Pat och sen var det lektion!
Nu är jag hemma och har vart det ett tag. Svettas som satan, haha. Det är fan helt sjukt varmt ute.
Jag blir fan galen på vädret, imorse var det svinkallt så jag tog på mig en stickad halsduk för att inte frysa men så fort jag kom till skolan höll jag fan på & brinna upp. Inte kul alls.
Anyways, har inga planer som helst för idag men helt ärligt så orkar jag heller inte göra något. Känner mig helt mör!



/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0