Gomorrn

Har precis gått upp efter en timmes snoozande. Väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan ta en cigg och värma mig till det!
Det är helt sjukt kallt i mitt rum pga att jag har sovit med fönstret öppet, vilket jag gör varje natt, men så här mycket brukar jag aldrig frysa! Såvida det inte är vinter...

Anyways, idag ska ajg och Erica fixa praktikplats på någon salong eftersom vi ännu inte lyckets med det. Men vi har någon salong vi ska ringa eller besöka som öppnar i september eller nåt där vi kan få plats.
Men idag måste vi iallafall hitta något, iallafall tillfälligt eftersom vi ska vara där nu på torsdag och fredag!

Nu har det blivit tyst i köket vilket betyder att kaffet är klart! Måste bara säga att jag tycker ljudet av en kaffebryggare är ett bland dom bästa ljudet!



Vi hörs senare!

/A.

response
posted by: Sandra

kaffe <3 cigg

grymt äre!

och jag slutar röka den 1a september

jag kommer dööö :(

2009-08-18 @ 12:55:10
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/
posted by: ♡ Olivia ♡

Har läst din blogg ett litet tag, prenumerera via bloglovin? =)

2009-08-18 @ 13:03:02
blog/website: http://oliive.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0