gone

Åh herrejösses. Ingen tajt uppdatering här inte.
Jag har verkligen inte haft tid för att blogga, inte heller lust.
Jag och Markus gjorde slut i mitten av sommaren så har varit nere ett tag.
Jag har vart uppe i Östersund två gånger iallafall! Sålde lite jordgubbar, träffade ashärliga människor, festade som ett djur eftersom Josefin äntligen har fyllt 18.
Jag smet in på storsjöyran hela två gånger samma kväll och hann se Petter och Lady Gaga. Ballt må jag säga.

Idag iallafall, har jag, Josefin, hennes pojkvän Clayton, Pat och Petra varit hemma hos mig och lagat väldigt mycket mat. Thaimat rättare sagt. Grymt. Det blev en hel del skratt må jag säga.

Anyways, tänkte börja uppdatera lite bättre nu men då ska jag ha något att säga också!
Så, don't die on me!

/A.

response
posted by: EgoSuperstar

Mmm... så är det värt att kika in då och då för att se vad som händer? eller är det värdelöst?! :P

2009-08-13 @ 02:30:32
blog/website: http://www.rockspot.se/pages/EgoSuperstar

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0