I brist på annat..

Så kör vi en sånhär sammanfattningslista av sommaren 09.


-gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Var på krogen men Josefin, dansade nätterna långa, åkte till norrland, var på storsjöyran och såg Lady Gaga!

- dog någon som stod dig nära?
Nope!

- vilka länder besökte du?
Sverige....

- är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
Kanske lite extra cash?

- vilket datum från sommaren kommer du alltid att minnas?
24:e juli, sista kvällen i östersund, mycket partey över den kvällen!

- vad var din största framgång sommaren 2009?
Sälja lite jordgubbar....?

- största misstaget?
Att det blev som det blev med M.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick en elstöt i benen när jag skulle hälsa på en häst!

- bästa köpet?
Mina fina heels.<3

- vad spenderade du mest pengar på?
Haha, krogen.....

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Alkohol... Haha.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
Cidiniho & Doca - Rap das armas

- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Både och.

- vad önskar du att du gjort mer?
Badat och undvikt att däcka för tidigt!

- vad önskar du att du gjort mindre?
Bränt onödiga pengar.

- hur tillbringade du midsommarafton?
Med M ute i skärgården.

- blev du kär i sommar?
Jag var väl olyckligt kär.

- hur många förhållanden?
1?

- favoritprogram på tv?
Paradise Hotel, hahaha.

- bästa boken du läste i sommar?
Eclipse!

- största musikaliska upptäckten?
NRJ-musik... :(

- något du önskade dig och fick?
Jobb kanske?

- något du önskade dig men inte fick?
Att mitt och M's förhållande skulle bli bra.

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Jag tror jag var bakis faktiskt.

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Inte något jag kan tänka på nu.

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
Pretty & cool!

- vad fick dig att må bra?
Josefin.<3

- vem saknade du?
M.

- de bästa nya människorna du träffade?
Alla i östersund!

- sommarens sötaste?
Jag & Josefin.

- sommarens hetaste?
Jag & Josefin.

- sommarens största kärlek?
Hotellbaren/G3/Plaza eller vad det nu heter, i östersund! Haha

- sommarens besvikelse?
ATT JAG DÄCKADE UNDER EFTERFESTEN HOS JOEL VÅR SISTA NATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den var tydligen awsome......

- sommarens bästa?
Jag & Josefin.

- sommarens snällaste?
Jag & Josefin. nooot! Haha.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0