Praktikplats, check.

Goddagens!
Gud, svettas som en gris. Har diskat all disk nyss, och det var inte lite kan jag säga. Ska även skura och dammsuga, så att det blir kliniskt rent här hemma!
Idag åkte jag in till stan en sväng för att hitta en praktikplats, som jag ännu inte gjort!
Hade nästan gett upp hoppet när jag gick från medis till skanstull och var redo att åka hem och bara ge upp, när jag gick förbi en väldigt inbjudande salong nästan precis vid skanstull. Gick in, med väldigt låga förväntningar, frågade ifall dom tog emot praktikanter och visst gjorde dom det! Han jag pratade med var väldigt glad och positiv till det hela och sa att det gick jättebra. Så jag ska dit på måndag och känna hur det känns, ifall jag trivs där med dom och ifall dom trivs med mig. Det hoppas jag verkligen att dom gör!
Så nu är jag mycket lugnare i kroppen och huvudet, haha. Har varit så jäkla nervös och orolig över det här med praktikplats eftersom jag verkligen var ute i sista minuten. Vi skulle ju vara ute på praktik i torsdags och fredags också men eftersom jag inte hade någon plats stannade jag hemma och hade ångest istället.
Men nu känns allt jättebra!
Nu vill jag bara ha måndag, så jag kan vara på salongen och så vill jag ha tisdag och vara i skolan! Haha, jag är inte frisk.

Planer för kvällen... Har inga. Har försökt få tag i Josefin, men precis som dom två senaste dagarna så har jag inte fått tag i henne. Nu är klockan fem och hon har inte hört av sig. Så, Josefin, om du läser det här så kan du väl ändå ta och skicka ett sms och antingen säga att vi ska ses, eller att du inte orkar.
Well, nu ska jag fortsätta med städningen!

Kanske slänger in ett inlägg lite senare, beroende på vad som händer ikväll.
Ha det så gött tills dess.


Right now. Man kan se luggen litegrann också!




/A.

response
posted by: [lisa bjernhagen]

sv: ja det vore ju hyffsat fränt ändå :o kanske att jag ändrar mig och ber han lär mig en dag! MEN JA, jag har blivit så rädd för smärta så xD haha

2009-08-22 @ 17:07:14
blog/website: http://anewkindofmetal.blogg.se/
posted by: Sanna

yeah, den e riktigt het den!

2009-08-22 @ 19:19:27
blog/website: http://sannakumlins.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0