Sen morgon...

Godmorgon blir det för min del. Vaknade för 20 minuter sen, fråga mig inte hur jag lyckades med det...
Igår skulle jag och Josie ut till något ställe på söder men som var stängt, så vi gick över vägen till ett 20-ställe där vakten var snäll och släppte in oss ändå. Vi förstod snabbt att det inte var vår typ av ställe, alla var typ 23+ och satt i gäng. Mindre roligt, så vi tog en öl och gick därifrån. Vi gick till skanstull för att leta efter en klubbfest vi var bjudna till och efter mycket letandes hittade vi den, men vi vände på klacken så fort vi såg människorna. ENDAST fjortisar, no thank you!
Istället drog vi till gullmars och käkade och åkte sedan hem, väldigt skönt faktiskt! Var rätt så sliten efter dagen innan.
Då var vi på Anchor där Josefins låtsaspappa skulle spela, det var jävligt najs! Blev dock lite överförfriskad minns jag men fy satan vad kul vi hade!

Idag då, händer ingenting vad jag vet. Josefin är och jobbar (som barnvakt) och sitter förmodligen just nu på ett hotellrum, vissa har det bättre än andra.... Hon kommer iallafall hem imorrn så jag ska nog ta det väldigt lugnt ikväll!

Nu väntar en cigg i det kyliga solvädret! Märks att hösten är på g...



/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0