Sunday

I fredags var det party. Igår skulle det vara party men så blev det inte. Jag åt middag med Markus istället och sen hade jag en lugn hemmakväll, väldigt skönt.
Idag har jag inte gjort så mycket, köpt cigg. Det var väl det. Skulle träffat en person men som jag borde ha vetat så blev det aldrig av. Att jag inte lär mig någon gång. But this was the last time, I tell you.
Imorrn har jag praktik, och det tar emot att tänka tanken på att gå upp och åka dit. Vill verkligen inte.
Men iallafall, efter praktiken ska jag och Markus äta kräftor iallafall! Haha, vi skulle ha gjort det igår men eftersom det tar sån tid att tina så sket vi i det och tar det imorrn istället. Det blir kul.
Det var väl inte mer än så, eller jag har lite grejer jag vill få ur mig men det tar jag i separata inlägg.

 

/A.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0