Sunday

Godmorgon!
Vaknade för en halvtimme sen, pigg och utvilad!
Blev sjukt glad när jag såg att det var sol ute och att det var rent och städat här hemma, drog upp alla persienner och drog bak alla gardiner, så det kommer in så mycket ljus som möjligt. Älskar det!

Jag gjorde verkligen ingenting igår, satt hemma och kollade på massa filmer. Gud, det var bara bra filmer på TV igår, helt sjukt. Istället för att man som vanligt undrar vad fan man ska stå ut med på TVn så fick jag beslutsångest på vilken/vilka filmer jag skulle se, haha. Det blev iallafall Anchorman, Scary movie 2 (haha) och halva American History X (stängde av efter halva, var sjukt trött.
Så, så såg min kväll ut igår!
Idag har jag inte heller några planer, as usual typ. Ta det lugnt antar jag, och ladda upp inför praktiken imorrn!
Blir lite nervös när jag tänker på det...
Men men, det kommer gå superbra!

Ska gå och fylla på kaffeglaset nu och ta en cigg.



/A.

response
posted by: Amanda

ja det gick ovanligt många bra filmer igår, jag såg gröna milen och american history x (: vad har du för praktik?

2009-08-23 @ 21:11:01
blog/website: http://shoulderson.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0