Torsdag

Hey.
Idag ska jag egentligen vara på praktik men eftersom jag inte har en praktikplats så är jag hemma. Ska ut sen och leta mer, måste iallafall fixa en tillfällig tills på måndag.
Bloggade inget igår för jag hade inte så mycket att säga, dessutom somnade jag vid typ halv åtta och vaknade igen vid nio. När klockan var runt halv elva stängde jag av TVn och somnade. Fan vad skönt det var att gå och lägga sig så tidigt! Jag brukar alltid somna vid typ två, tre. Inte bra.

Sitter just nu och väntar på att Josie eller Pat ska svara på mina sms men dom är nog för upptagna med att leka lekar i klassen, sånt man gör när man börjar ettan ;D haha.
Vill iallafall veta när dom slutar så jag kan umgås med dom idag!
Nu ska jag kika runt lite på internet i brist på annat att göra.



/A.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0