and they say she's loosin the path she's choosin

Kallt eller vad?
fyfan, vintern är på g nu.

Hade fet sovmorgon idag, började 12.40.
Åkte till skolan lite tidigare & mötte Erica för & luncha innan frisören.
Vi hade terminologi (?), då vi skulle skissa upp två klippningar där vardera skulle innehålla minst två klippsätt, & sen en håruppsättning. Ja, alltså skissa hur håret ska ligga på en uppsättning, och hur håret ser ut när man drar det rakt upp/ut på en klippning.

Efter skolan åkte jag direkt hem. Mamma svängde förbi efter jobbat för att skänka mig lite cash till nya jeans, eftersom ALLA mina byxor numera är baggyjeans. Men jag klagar inte!
Hon skjutsade mig till kiosken också & där hämtade jag ut ett paket innehållandes en ny färgbomb.
& så fick jag hem gymkortet idag så imorrn efter plugget ska jag nog åka & aktivera det!

Sen kommer jag till det svåra; komma igång & träna.


response
posted by: Ida

Yo cutie pie <3

Hur är det? :) Har en liten fråga faktiskt (2).

Vilken stad bor du i och vad går du för gymnasie. (förlåt om jag har fel och du inte går i gymnasiet... Vilket jag är ganska 50-50 på att du inte gör...) Ok, sry för en knäpp kommentar. Kram

2009-12-04 @ 00:01:26
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Walentin

Sweet ;)

2009-12-15 @ 18:10:25
blog/website: http://walentin.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0