bring me some heroine

Åh herre min skapare vad jag är trött, yeeez.
anledningen till det är så enkel som att jag har nattgibbat hela natten med jimmy & hans polare. Haha.
sa tvärt nej till att spela & sa att jag kunde sitta på golvet & lyssna på musik. det höll ungefär tre låtar sen blev det en dator ledig, så what the hell. jag slog till.
fattade inte ett piss så jimmy fick guida mig & det var rätt enkelt. vi spelade left for dead 2 i många timmar, & det var fan skitroligt, haha. det trodde jag aldrig att jag skulle säga men det var det iallafall. vi fick in en riktigt bra taktik mot alla zombies, hihi.
vid halv nio imorsen var det dags för mig att rulla hem. kom hem, käkade en lussebulle & drack massa vatten, sen slocknade jag. hade ställt klockan på ett för att slippa sova bort hela dagen men vaknade 12.59 av att hitlergrannarna bygger en bergochdalbana vägg i vägg med mitt rum. well, så låter det iallafall. det lät som att dom var precis vid mitt kära huvud & slipade.
stängde iallafall av alarmet & däckade igen. vid tio i fyra kom pappa in & sa att det kanske var dags att gå upp & att hans taxi kom om tio min, så då flög jag upp.
det är så jävla jobbigt för jag hinner liksom aldrig träffa pappa, så jag saknar verkligen honom, haha.
hade iallafall världens huvudvärk när jag klev upp men med lite kaffe & alvedon är den nu borta, lagom skönt.

ska dega hela dagen, & lite senare ska jag dricka glögg. årets första glögg. wunderbar.


response
posted by: Anonym

Godmorgon! =) hoppas du får en bra dag!

2009-12-07 @ 08:23:41
blog/website: http://musicrecord.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0