fridaynight

Har precis käkat middag, & jag är proppmätt.
Lite kaffesugen så funtar på det.

Ikväll ska jag hänga med Jimmy, ingen aning om vad vi ska hitta på men eftersom vi har festat två helger i rad nu lär det bli en lugn kväll ikväll, haha.

anywho, såhär ser jag ut idag iaf. Ny hoodie, har suktat efter den HUR LÄNGE SOM HELST nu, & igår när jag shoppade lite så hittade jag den på rea så då slog jag till! Jag är så sjukt snål, den kostade egentligen 250 men det var för dyrt för en tjocktröja har jag alltid tyckt, nu kostade den 100 spänn. Så det var ju jävligt snyggt att jag väntade?



(har förövrigt ändrat bredden på bloggen då jag gillar att lägga in stora bilder, som blir bäst stora än små.)

response
posted by: Ida

Tjabba

Hur äre? :) Tja... Det blir lit långt att flytta om jag ska gå på ditt gymnasium ;) hehe.

2009-12-05 @ 16:34:18
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Ida

Braa <3 Jag bor på orust, typ så lång västerut man kan komma... 3dje största ön :) Typ bohuslän lr nåt... ;)

Gonatt <3

2009-12-06 @ 01:59:07
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0