måndag

Har inte blivit så mycket bloggande den sista tiden men det beror på att jag inte har mått så bra, men nu är jag frisk igen! Trots det stannade jag hemma från praktiken... Jag orkade verkligen inte gå & jag hade ingen lust heller.
Hela det här året har vart kaos för mig & det mesta har gått snett. Så nästa år ska bli kickass & jag ska komma back on track igen!

Dagens planer är iallafall att vara med Jimmy som inte heller var duktig & gick till skolan, men snubben vill ju aldrig vakna! Tror jag har skickat runt 30 sms, haha. Alltså flera på samma gång. Han sa att jag var mycket välkommen till att smsa honom tills han vaknade. Det tog jag väldigt seriöst & terroriserade litegrann. Men såhär en timme efter han borde ha vaknat har han fortfarande inte gjort det, så hur går jag tillväga då?
Ringa vågar jag inte.

Måste, måste, måste köpa nya kläder. NU. ALLA jeans, kjolar & till och med leggings är för stora. Så det är tajta nylonstrumpisar jag får leva i nu tills dom inte håller längre. & hur kul är det?
Det är iofs rätt positivt eftersom det tyder på att jag har gått ner i vikt, vilket är awesome.

Hade tänkt ge blod idag, dom har kallat in mig för dom behöver blod nu till jul men eftersom jag har vart sjuk var jag lite osäker så ringde & frågade en otroligt trevlig dam, men hon sa att jag måste avsluta min antibiotika-kur innan jag får lämna så det får bli nästa år. Jag som var så taggad på gratis kaffe & slangar i armarna...


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0