the weekend

Igår var jag hos Jimmy & chillade. Vi hyrde äckligaste filmen ever. Martyrs hette den, & den var på franska som vi märkte när vi började kolla på den.. Den handlade om någon brud som hade hållt till fånga hos en grupp människor & plågats. Hon flydde därifrån, hamnade på nåt hem, blev bästa kompis med Anna. 15 år senare hämnas hon på kvinnan som höll henne till fånga & skjuter ihjäl henne & hennes familj. Sen tar hon livet av sig, & Anna blir nästa fånge. Anna misshandlas i flera olika faser & i sista fasen blir hon flådd. Eftersom hon överlevde det så blev hon en martyr osv... Sjukt dålig & brutal.

Efter filmen mötte vi Johan & Emelie för en cigg men det slutade med att vi smällde smällare/mini-raketer liteöverallt och brottade ner varann i snön. Mycket trevligt men kallt & blött haha.

Nu är jag hemma & kollar på Cotoye Ugly, en av mina favoritfilmer haha. Var helt besatt av den när jag var liten & brukade leka att jag var en coyote hemma i mitt rum...


Well, har inte så mycket mer att säga nu. laters.


response
posted by: Ida

great to have you back, sweetz

Haha, samma här, brukade också leka "coyote" när jag var mindre. (typ 10...) ;)

Hare bra <3

2009-12-21 @ 00:34:40
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Anonym

Haha, smexigt att leka coyote ;P

2009-12-23 @ 11:38:53
blog/website: http://emmsaan.webblogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0