walking in a winter wonderland

fyfan för snö. usch, fy, blä!
visst, snö är sjukt vackert men man kan inte annat än hata den när man försöker gå så smidigt som möjligt på den oplogade vägen till bussen, för att inse att bussen är tio minuter sen. Även när man försöker ta sig fram i stan, med en cigg i handen. omöjligt med snön rakt i fejan!

anywho, stack iväg till praktiken idag för att fixa lite underskrifter till mitt APU-papper, sen skyndade jag mig iväg till skolan för att stoppa pappret i en brevlåda, och sen iväg igen.
då bar det av till vårdcentralen för att prata med min läkare om depressionen. vi konstaterade att jag i princip är frisk nu men jag måste fortsätta ta tabletterna fram tills sommaren minst. men det är inga problem, hellre käka en tablett varje morgon i ett halvår än att falla tillbaka till mörkret.

så nu är jag hemma, har satt på mig varma, torra, tjocka strumpor & gjort kaffe, toppen toppen.
har verkligen ingenting att göra nu, och det känns så förbannat skönt. gjorde klart ett stort arbete igår & skickade in det, en vecka försent. men det har jag gjort nu & har inget annat jag måste göra.
så nu ska jag chilla järnet!

laters!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0