whopido

Yo guys,
skola idag, inte mycket att säga om det förutom att jag fick reda på att vi knappt har några lektioner den här vekcna, awesome as hell.

åkte till stan med Jimmy efter plugget & en vända hem för att hälla i mig lite kaffe.
vi strosade runt lite & hamnade till sist i en skivaffär & vad ser jag inte där om ett album jag icke känner igen från älskade, älskade Atreyu? Letade som en tok för att se något årtal på skivan då jag inte kände igen en enda låt, och guess fucking what!?

DOM HAR SLÄPPT NYTT ALBUM UTAN ATT JAG HAR HAFT EN JÄÄÄVLA ANING OM DET! :O
mina babies, mina älsklingar, bandet som ligger mig närmst om hjärtat. ♥

Åh, det här räddade verkligen min dag idag, eller mitt liv, haha.
började panikfundera redan i skivbutiken ifall albumet fanns på spotify men var rätt skeptisk till det, då jag har missat det totalt.
men det slog mig alldeles nyss (därav ett väldigt konstigt & flummigt inlägg) att jag inte tittat, så det gjorde jag snabbt som tusan och vad hittar jag?



Jo, Atreyu's nya album. OMG, lycka på hög nivå! jag har längtat så jävla mycket.
ber till gudarna att det är minst lika bra som dom andra albumen men Atreyu kan bara göra bra musik.

my loverboys.♥


glad tjej.

response
posted by: [lisa bjernhagen]

SNYGG är du!



sv. nej inte det... men i stan var jag :) hurså?

2009-12-02 @ 16:33:24
blog/website: http://anewkindofmetal.blogg.se/
posted by: Johanna

mah snygg tjej! :D

2009-12-02 @ 17:42:48
blog/website: http://recklesslife.blogg.se/
posted by: [lisa bjernhagen]

sv: jaha okej! där ser man :) jadu, undra vem det kan ha varit då... hade ju inte varit helt omöjligt.

2009-12-02 @ 18:17:47
blog/website: http://anewkindofmetal.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0