020709

Bloggtorka än en gång. Jag vill inte säga varför men jag kan säga såhär, jag mår väldigt dåligt psykiskt och fysiskt.
Jag har nog haft feber hela veckan, har inte tagit tempen men jag har fryst, svettats och kallsvettats hit och dit. Jag har mått illa och var yr & trött. Och snorat ska vi inte tala om!
Jag har knappt ätit i veckan. Sov knappt nåt inatt pga av att jag hostade var tionde minut, inte kul. Börjar må lite bättre dock..
Igår var jag ute i hettan för första gången på flera dagar om man bortser från ciggpauserna på balkongen.
Träffade underbara Pat i stan och tröstshoppade, visar bild alldeles strax.
En grymt underbar nyhet är att min älskade Josefin har kommit in på musikal-linjen på min skola vilket betyder att hon flyttar upp till sthlm igen plus att vi kommer gå i samma skola, igen! Pat kommer även joina oss! Wunderbaaaar!
Imorrn kommer pappsen hem och då blir det att städa, mindre kul. Som tur var ser det inte ens stökigt ut här hemma så det är inte så mycket att göra.

Nu ska jag fortsätta & ligga i sängen framför I Robot.

Inhandlat


/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0