goodmorning sunshines!

Uppe med tuppen enligt mig, har varit vaken sen tio faktiskt. Ska in till stan idag med Erica, vi ska till vår praktikplats vi var på för några månader sen och höra ifall vi kan få vara där nästa termin också vilket vi verkligen hoppas på eftersom alla på salongen var hur underbara som helst och salongen är sjukt mysig! Om inte får vi leta vidare eller bara jag. Vi ska hinna med en lunch också vilket blir mysigt eftersom vi inte har setts sen skolan slutade!
När det är "avklarat" ska jag fika med Pat och sen kommer Markus till mig, och sen ska jag till Josefins mamma och hämta Eclipse & Breaking Dawn så jag kan läsa på bussen!
Det blev förresten ändrade planer, jag åker imorrn istället för på torsdag! Anledningen är att om jag åker på torsdag så är jag inte framme förens 22.40 vilket känns väldigt sent enligt mig, men nu är jag framme runt sju iallafall. Dessutom hade jag inplanerat i huvudet att jag skulle åka på onsdag så det blev super!

Nu ska jag iallafall sminka mig osv så jag inte behöver stressa senare!

Kanske skriver lite mer senare, annars kanske jag slänger in ett inlägg från östersund! :)

Me & my love, long long time ago. <3



/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0