I'm alive!

Oj oj oj, vilken extrem bloggtorka det har varit här.
Inte uppdaterat på 3 veckor. Jag har varken haft lust eller inspiration till att sätta mig ner & skriva ett blogginlägg. Varje gång jag har försökt så har det kommit något i vägen.
Anyways, kör en liten update nu då.
Har slutat skolan, halva klassen + paralellklassen firade i rålis. Vi började redan efter att vi hade vart på avslutningen så det blev en relativt tidig kväll!
Jag har sysselsatt mig med The sims 3 dom senaste veckorna haha, fick spelet dagen innan det släpptes!
Jag har firat midsommar på Möja där Markus och hans familj har landställe, supermysigt!
Jag och Markus har haft 8 månader.
Jag har börjat powerwalka och slutat med onyttigheter. Igår åt jag tillexempel typ 3-4 äpplen ist för något onyttigt. Inte alla på samma gång men med lite pauser, haha.
Ja, och på fredag ska jag på arbetsintervju för något nytt mat/lunchställe som ska öppna i Älvsjö, hoppas verkligen jag får jobb där! Är i stort behov utav det....

Ja, jag hade egentligen inte så mycket att säga men fick nästan panik utav tanken på att jag har övergivit min kära blogg, men nu jävlar ska det bli ändring!
Men tanke på att jag har sommarlov borde jag väl kunna ägna fem minuter åt ett blogginlägg, haha.
Så, laterzz!

/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0