Nattetid

Jag måste seriöst skaffa mig en normal dygnsrytm, jag är i princip hur pigg som helst men lite trött i ögonen. Såhär har det blivit ända sen jag slutade skolan. Går upp mellan ett och fyra, går och lägger mig nån gång mellan tre och fem typ, det kan inte vara bra...
Anyways. Idag gick jag och baby upp vid ett och han stressade ihjäl mig och tjatade som satan på att jag skulle göra mig i ordning så vi kunde åka in till stan. Sagt och gjort så hoppade jag in i duschen, sminkade mig och fixade håret. I stan köpte Markus ett halsband eftersom "jag" hade sönder det när vi bråkade, eller vi bråkade inte utan vi slogs bara lite, haha. Sen skulle han hitta en t-shirt och jeans men utan resultat så vi gick till donken så jag kunde gå på toan eftersom jag höll på att kissa på mig, och det vore ju synd.
Efter stan åkte jag hem själv, satt lite vid datorn och kollade lite på TV, och sen gick jag ut på powerwalk! Dock har jag ett litet problem, man ska ju gå i ca 40 minuter men jag lyckas alltid bara gå runt en halvtimme, sen vet jag inte vart jag ska gå. Det finns liksom inga bra jogging/promenad-sträckor häromkring, så jag känner mig aldrig riktigt nöjd...
Jag har dessutom proppat i mig massor av frukt och vatten idag, väldigt duktigt sådär!

Imorrn ska jag fixa balkongen, det är ett jävla helvete där ute nu, växer liksom mossa på golvet? Haha. Och bordet är knappt en halveter högt, med ett gammalt brännhål sen jag och pappa hade en engångsgrill där en gång när jag var typ 9 år kanske. Det är iallafall minst sagtr fräscht!
Så, ett nytt bord ska inhandlas imorrn plus ett balkongparasoll för dom regninga och alltför soliga dagarna, ska bli riktigt kul att få det snyggt där ute eftersom jag spenderar rätt mycket tid där!

Det var väl allt för den här gången iallafall, slänger in en nytagen+nyredigerad bild också!



/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0