Städtanten nummer ett!

Nej, kanske inte riktigt. Jag är iallafall klar med balkongen, det blev najs! Mycket fräschare nu än innan men jag glöde ta förebild så då känns det ovärt att ta en efterbild, haha.

Jag är lite nervös inför arbetsintervjun imorrn men det är bara att vara mig själv så går det nog super! Wish me luck...
Sen ska jag även ta och berätta vad jag ska göra imorrn kväll;
Kommer ni ihåg filmen Crossroads med Britney Spears? Iallafall, där grävde dom ner en liten låda med saker som representerade dom eller vad man ska säga, och så grävde dom upp den efter studenten typ.
Och när jag, Natta, Sarah och Petra gick i kanske sexan eller sjuan så gjorde vi samma sak. Vi grävde ner en liten skokartong vid Petras hus med massa saker i och ett varsitt brev om jag inte minns helt fel, vi skulle gräva upp den när alla var 18 och hade tagit studenten.
Nu har visserligen bara två utav oss tagit studenten eftersom vissa är lite mer fail än andra, en vi är alla 18 och det är nu vi ska gräva upp lådan!
Så imorrn ska vi dricka massa goda drinkar och sitta och mysa framför lådan, bara vi fyra, like old times!

Kommer bli jävligt mysigt!



Aaaaaah, good old times! typ nästan exakt 3 år sen, hihi.<3

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0