22.05.09

Godmorgon,
Idag satte jag mig på bussen från värmdö tio i sju. Tio i sju!! Och jag är ändå ledig idag. Anledningen var samma som för häromdagen, Markus skulle jobba. Så jag satte mig, väldigt trött, på bussen och åkte hem. Gud vad jag ville ligga kvar i den varma sköna sängen, med det gick inte. Eller, gick gjorde det men jag ville hem. När jag kom hem la jag mig i sängen, satte på nyhetsmorgon och somnade. Det tackar jag gud för. Trodde faktiskt inte att jag skulle somna eftersom jag aldrig brukar kunna somna om efter att jag väl har vart uppe. Vaknade sen vid tolv igen då jag bestämde mig för att gå upp. Gjorde kaffe, rökte och kollade bloggar. Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Det är sjukt trist väder ute så det gör mig inte direkt gladare.




Jag känner mig rätt nere just nu. Jag känner mig sviken och lite halvt stabbad i hjärtat.
Varför kan du inte prata med mig? Vad är det som gör att du för en gångs skull inte kan prata med mig, din bästa vän? Räknar du fortfarande mig som din bästa vän, eller är jag bara en i mängden nu? Jag förstår verkligen inte vem du har blivit, jag känner inte igen dig och jag kan inte få nåt svar på varför du gör såhär. Om du bara kunde prata med mig. Om du inte hör av dig till mig väldigt snart så tänker inte jag finnas där för dig på samma sätt som jag alltid har gjort förut, du får hitta någon annan. För jag orkar inte det här, jag har för mycket att tänka på och det är här droppen. Det är inte bara du som har det tufft, det ska du veta. Om du hade pratat med mig så hade du veta hur jag mår. Tro inte att den här situationen eller vafan det nu är kommer fade:a bort så fort vi pratar med varann igen, om vi ens kommer göra det, utan det kommer ligga kvar ett tag för jag känner mig verkligen som skit just nu, som om jag vore luft för dig.
Om du läser det här, vilket du förmodligen inte gör för du verkar ha klippt av tråden med resten av världen, men om du gör det så ska du veta att bollen ligger hos dig. Vill du fortfarande ha kvar den vänskapen vi har så får du göra något åt det här. Jag lägger det däremot åt sidan. Jag skiter i dig just nu, för du har skitit i mig. Lika ska vara lika, rätt ska vara rätt.
Om du inte tar kontakt med mig, så tackar jag för det vi hade.




/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0