23.05.09

Godmorgon,
Vaknade strax efter tolv idag, skönt att sova ut!
Kollade ut genom fönstret och såg att även idag är det pissväder. Åh jag blir så trött! Vad fan hände med solen?
Idag har Sabis personalfest, (Markus jobb), så dit ska vi idag. Det är i en lokal typ 100 meter från Markus hus så det blir ju inte direkt jobbigt att gå hem sen när man är glad i huvudet och magen, haha.
Ska strax gå och köpa cigg, och jag hoppas verkligen att kiosken är öppen, annars måste jag åka till gullmarsplan bara för lite cigg, känns inte så kul. Så jag måste fixa till mig lite ifall kiosken skulle vara stängd, tänker inte gå i mjukiskläder och typ krulligt hår om jag måste åka dit. Det finns ju faktiskt folk där, haha.
Ja, så nu ska jag ta och fixa till mig lite!
Skriver kanske senare.


Dead by April


/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0