25.05.09

Hello,
Kan meddela att jag sitter här med världens jävla magsmärta. Usch, vet inte varför. Hade skitont i magen igår när jag skulle sova, imorse innan jag gick till skolan och nu. Gör så jävla ont!
Tror det kan bero på kaffet, det vore ju inte så kul i såfall.
Dagen har rullat på som vanligt och herregud var varmt det har vart idag! Har fan svettats som en jävla gris och jag brukar inte svettas...
Efter skolan tog jag en fika med Pat, väldigt väldigt trevligt må jag säga. Snackade skit om allt möjligt, haha. Eller jag kanske borde säga alla möjliga...
Dagens stora plan var att jag skulle ta hand om all disk efter skolan men när jag väl skulle börja så fick jag såklart skitont i magen, varför?!

Om en kvart börjar iaf Färjan och det måste jag självklart se eftersom vi ska på kryssning imorrn! Åh, är så jävla taggad. Kommer bli så kul!
Nej men nu måste jag nog lägga mig i sängen innan jag dör, ååååååh.

Såhär ser jag ut idag iallafall, bra att veta tycker jag.



Fortfarande inte hört nåt från min sk. "bästa vän".
Jag orkar inte. Du får nog hitta en ny bästa vän, som du redan verkar ha gjort, för jag orkar inte jaga efter dig när du inte ens kan skicka iväg ett jävla sms o säga att du lever. Jävla idiot, fu.




/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0