I just fell in love

I över ett år säkert har Josefin tjatat på mig att jag ska börja läsa Twilight-böckerna, men jag har aldrig haft något intresse för det, förens nu typ.
Igår läste jag klart Twilight och herregud säger jag bara, jag är kär på nytt. Haha.
Helt jävla underbart, mums. Såg även filmen igår kväll, gaaaah. Jag saknar typ ord för att beskriva hur jävla underbart allt som har med boken och filmen att göra.
Jag ska iallafall kolla på filmen om och om igen idag!
Sen ska jag börja läsa New Moon som ligger på mitt skrivbord också, fick låna båda böckerna av Josefin. Jag hoppas att jag har gjort henne lite stolt nu iallafall som faktiskt tog tag i det hela!
Och förövrigt så läser jag böckerna på engelska, ingen jävla mesig översättning på svenska här inte! Förstör ju hela grejen....


Det var väl pretty much det jag ville säga. Har inga planer idag förutom ovanstående så det blir jävligt chill idag.
Updaterar säkert mer senare!


response
posted by: Anna

Du är duktig på photoshop!

2009-05-11 @ 11:03:47

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0