Ledig dag

Hey.
Idag sov jag läänge med tanke på att jag är ledig idag, sov till halv ett tror jag men sen sa Markus åt mig till att gå upp så jag kunde inte annat än att avbryta min skönhetssömn, haha.
Vi har faktiskt inte gjort så mycket idag. Drog och åt på Subways och sen åkte vi hit och här har vi bara slappat.
Markus åkte nyss och skulle träffa en kompis och jag ska snart lägga mig i sängen och läsa! Haha, ovanligt nu för tiden...
Ska nog ta och ringa Josefin också och göra lite kaffe innan jag flyger iväg till den perfekta världen.
Slänger in en bild på lilla söta mig också, och en bild på Markus nya tatuering han gjorde igår, gaaalet shnygg!
Jag var med och det var första gången jag såg någon tatueras irl, haha. Så sugen och jag vet precis vad jag vill göra, nu är det bara lite pengar som saknas...


Markus tattoo



Right now




/A.

response
posted by: Patricia

nice tattoo han hade :)

2009-05-15 @ 20:40:08
blog/website: http://fuckmeheels.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0