Måndag

Gomorrn världen.
Kom nyss hem från att ha vart i skolan och haft hälsopedagogik, pratade om trafficing och prostitution och sånt, hemskt. Måste skriva klart ett arbete nu som ska vara inne idag om just trafficing så jag ska börja med det alldeles strax.
Fick veta att vi är lediga på torsdag och fredag också vilket innebär att jag bara går idag och imorrn eftersom jag inte ahr några lektioner på onsdag heller! Galet skönt. Nu är det bara 13 skoldagar kvar för oss sen är det lov! Åh, så skönt! Snacka om att man har längtat efter sommarlovet, fan ett helt år och det gör man varje år, ut och in.
Idag är jag galet trött, sov inte mer än två-tre timmar inatt, fattar inte hur jag ens orkade gå upp imorse. Det var till och med nästan soluppgång när jag försökte somna! Men upp kom jag och nu sitter jag här och har några timmar hemma innan jag sticker iväg till skolan igen, slutar runt halv tre idag så det är ju rätt najs ändå.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, känns som om jag är helt tom men ändå fullproppad i skallen och så känns det som om jag inte har suttit vid en dator på hundra år, har skitsvårt att skriva så om det finns en del stavfel i det här inlägger så beror det på att mina fingrar inte fungerar idag, haha.
Nej, nu ska jag ut och ta en cigg till min lilla chailatte jag köpte i väntan på bussen. (Känns som om det där med ciggen är min vanligaste avslutningsfras)

Förövrigt så var brudarna på Espresso House irriterande, jag kom in och fick stå i 30 sekunder (30 sekunder är lång tid just då) och lyssna på deras pipiga prat om hur fin någons rosa mobil var, innan jag fick lite uppmärksamhet. Idiotfittor.


Kings Of Leon



/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0