Måndag

Hello. Först och främst ska jag börja med att säga att jag och min baby hade sju månader igår, grattis till oss!<3



Det firade vi lite med middag, wok, och så hyrde vi två filmer och köpte en B&J.
Ena filmen hette "The Strangers" och den såg vi bara tio minuter av för den verkade så läskig haha, till och med Markus var skraj! Så den ska vi väl kanske våga se senare i veckan..
Den andra filmen hette nånting med Surf, en asdålig "komedi". Det slutade med att vi satt med varsin dator och spelade alfapet på internet mot varandra med filmen på i bakgrunden, haha.

Ja, annars har det väl inte hänt så mycket mer. Har börjat läsa New Moon nu och den började ju inte bra så jag hoppas att den blir bättre...Blir typ ledsen av att läsa den, haha. Biopremiären här i Sverige är iallafall 20 november! I can't wait!!
Senare kommer Markus och jag ska nog be honom ta med sig filmen för jag vill ju se den, men jag vågar inte haha....
Nu ska jag iallafall ringa Josefin och ta en cigg!

/A.

response
posted by: Rita

Varsågod! :)

Gud vad mysigt att hyra två filmer och äta B&J! Oj, "The Strangers" måste verkligen vara en läskig film :O Tråkigt att den filmen som hette något med "Surf" var så kass xD

Kramkram!

P.s ska vi prenumerera på varandras bloggar via bloglovin kanske? ^^

2009-05-11 @ 16:41:02
blog/website: http://ritas.blogg.se/
posted by: Rita

Vad länge du och din Markus hållt ihop, grattis till er! :)

2009-05-11 @ 16:42:39
blog/website: http://ritas.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0