Rubriklöst



Jag har inte så mycket att säga om den här dagen förutom att det är rent pissväder ute. Fast jag gillar när det regnar, så jäkla mysigt. Ska tvinga Markus att bada med mig sen, fast det är inte så svårt att övertala honom med tanke på att han oftast får tjata på mig om att bada, haha.
Han är iallafall påväg hit nu, ska försöka diska innan men känner man mig väl så vet man att det inte lär hända.
Kanske ska göra lite kaffe men hela den här röka och dricka kaffe-grejen blir rätt förstörd eftersom jag knappt vill gå ut och röka pga vädret. Om ändå balkongen hade tak....
Well, well, bjuder på en bild iallafall!


Sen ska jag säga en till sak ägnad till endast en person;
Josefin piggelin, du vet att jag älskar dig och jag kommer aldrig släppa taget om dig. Du är bäst darling, jag finns här för dig, alltid. Puss.


/A.

response
posted by: jessica

känner inte igen dig, men herregud vilken vacker bild

2009-05-07 @ 19:08:36
blog/website: http://jessicanielsen.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0