Seg dag..

Hello there.
Idag försov jag mig, ingenting som förvånar mig längre. Vaknade vid fem imorse och gav simba mat och av något konstigt skäl så stängde jag av klockan, jag tror jag tänkte att jag ändå skulle upp snart men jag somnade såklart om och vaknade inte förens timmar efter det.
Jag har faktiskt inte gjort något speciellt idag, läst, tvättat och lagat mat till mig och Markus, haha.
Som en riktig hemmafru!
Imorrn kommer pappsen hem och då ska jag även städa lite till så det ser riktigt fräscht ut när han kommer.
Och dessutom fick jag nyss ett sms utav Cattis, min mentor, som berättade att vi inte hade någon frisör imorrn vilket betyder att jag är ledig! Woho. Fast jag har ju knappt vart i skolan dom senaste veckorna men den här gången slipper jag ha skuldkänslor iallafall. Skönt det.
Nej, nu ska jag mysa lite med Markus, så hörs vi imorrn!



/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0