Sunday morning

Godmorgon. Jag vaknade av att mamma ringde mig och störde min dröm med Edward! Haha, jag har till och med börjat drömma om honom nu... Sjukt. "That was the first night I dreamt about Edward Cullen."
Anyways. Kunde inte somna om sen iallafall så jag myste lite med kissen och sen gick jag upp och gjorde kaffe.
Igår kväll somnade jag till Vid din sida, (måste alltid somna till TVn om jag sover själv annars är jag rädd, haha), och sen vaknade jag vid sju av sveriges nationalsång, haha. Kändes rätt läskigt för jag fattade först inte vad det var frågan om men det kom iallafall från TVn med en bild på en solnedgång typ, helskumt. Stängde av TVn och gick upp och gav Simba mat sen gick jag och la mig igen.
Senare under dagen kommer Markus hit och jag tror vi ska åka hem till honom lite senare ikväll, vi får se.
Imorgon har jag även sovmorgon pga av att vi ska skriva ett arbete om Trafficking, shit. Det kom jag på nu!
Måste kolla om det ska vara inne imorrn eller senare. Måste dessutom plugga till provet jag inte har gjort än. Och så måste jag diska...och städa mitt rum. Jag som trodde det här skulle bli en lugn dag..
Well well, får sätta igång med något nu!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0