Tisdag

Godmorgon, kan väl börja med att säga att jag gick upp en timme för tidigt idag... När jag var helt klar och skulle väcka Markus vid sju frågar han ifall jag inte började halv nio. Då började jag tänka till, och nej. Jag börjar tio över nio vilket gjorde att bussen jag skulle ta inte gick förens om en timme. Förstår inte hur dum jag kan vara ibland, speciellt på morgonen. Polletten sitter fast.
Så nu sitter jag här och har verkligen ingenting att göra. Jag skulle kunna plugga lite eftersom jag antar att jag ska göra frisörprovet idag som jag missade. Men å andra sidan tänker jag såhär, att jag ändå inte kommer få in något mer än vad jag redan vet så det är ingen ide att försöka plugga. Det är så jag fungerar, och det var även så jag och Josefin kom på att jag har fotografiskt minne. Det är rätt coolt.
Jag har iallafall gjort mer kaffe i brist på annat. Kan ju vara najs. Det är förövrigt svinigt kallt ute och det resulterar i att jag måste ha en jacka, men jag vet inte vilken. Jag hatar alla mina jackor. Det är inte heller så jävla kul.
Igår unnade jag mig lite nya saker iallafall.
En ny liten fransväska, ett ashäftigt halsband med en liten picadoll som jag gärna vill kalla den, och så fick jag en galet snygg sjal av Markus, han tyckte jag behövde det. Det lyfter upp en outfit. Haha.
Måste köpa nya skor och en ny foundation men det får nog bli senare i månaden eller nästa. Blä...
Har lite skrivkramp nu och inte så mycket att säga, så over n out!

/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0