Uppe med tuppen

Godmorgon alla morgontrötta.


Jag är uppe väldigt tidigt idag känner jag, och jag är ändå ledig idag och resten av veckan. Anledningen är att jag sov hos Markus och han började jobba klockan åtta imorse och då kände jag att jag lika gärna kunde åka hem istället för att sova kvar. Behövde dels åka hem och ge Simba mat, och så vill jag ta vara av dagen och dricka gott kaffe!
Ska kanske sola lite idag, beställde solpiller för några veckor sen och jag vill veta om dom faktiskt funkar, man ska ta ett piller varje dag och då blir man brun lättare, men det kanske bara är skit? Solbrun heter dom iallafall.
Idag har jag inte några planer faktiskt mer än att ta det lungt. Kanske städa lite och diska...
Anyways, jag färgade håret i måndags förövrigt! Det är skitsnyggt, typ vinrött men skitsvårt att få på bild, det kanske jag ska ta och fixa med idag?
Jaja, vi får helt enkelt se vad dagen ger mig men nu ska jag iallafall gå och göra kaffe!

Laters!

Dallas Green

/A.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0