Valborgshelgen

Tänkte köra en så snabb och kort sammanfattning utav valborgshelgen;

Valborg: Träffade Josefin strax efter två inne i stan vid min praktikt. Vi lunchade och det blev världens godaste sushi!
Gick och kollade runt lite och åkte sen hem till mig där vi satt i solen och mös hela dagen. Runt sju kom Markus och då började jag och Josefin packa ihop allt och så drog vi tre till tanto. Där kryllade det utav människor och poliser. Jag var så jävla nervös att dom skulle ta all vår alkohol eftersom dom kollade i princip alla, förutom oss! Sån jäkla tur.
Lite senare kom Daniel och Emma och då körde vi bussen, ett ölspel. Och självklart förlorade jag, men också Markus, så vi fick köra bussen tillsammans och herregud vad packade jag blev på dom 5 minutrarna. Gud, jag minns att jag skulle gå och kissa och skrek att jag inte visste var jag var, men att jag visste att jag var i tanto. Haha. Helt sjukt...
När vi skulle åka vidare på en fest så gav jag en fläskläpp till min stackars pojkvän, det var inte jag som slog, utan det var mitt fel. Jag är tydligen väldigt uppkäftig på fyllan..
Resten av kvällen var inte så lyckad men helt klart en jävligt bra valborg!


Josefin & Markus







Fredag; Markus och några utav hans polare skulle hänga i tanto även idag så jag och josefin hakade på. Även då körde vi ett ölspel, ett annat mycket svårare och jobbigare, haha. Det satte igång i huvudet iallafall!
Där satt vi några timmar tills det blev för kallt, då åkte hela gänget utom Daniel hem till Markus och fortsatte festa. Egentligen var det bara vi tjejer som fortfarande var party, Markus och Daniel var helt assega, haha. Men även den kvällen var sjukt lyckad!

Josefin, Hanna & Daniel


Daniel & Patrik


Markusbaby<3


Josefin & Hanna




Lördag; GRÖNAN! Markus, Daniel och Patrik skulle dit och jag och Josefin hakade på, haha. Det var så jävla kul och vädret var perfekt! Innan vi åkte det så åkte jag och Josefin till Nacka Forum där jag var tvungen att köpa lite nya kläder eftersom jag hade alkohol på dom andra, usch. Vi möttes utanför grönan där vi väntade på vår tur i biljettkassan som gick fort. När vi kom in började vi med popexpressen för att förbereda nerverna lite, haha. Sen var det full rulle! Alla utom jag blev väldigt besvikna över att Insane, den nya berg-och-dalbanan var tillfälligt avstängd men jag var rätt chill med det eftersom jag aldrig skulle sätta mig i den! Trodde jag.... En timme innan stängning öppnades den och vi var bland dom första som rusade dit så vi behövde inte köa alls. Jag stog och skakade som satan i kön och ville verkligen inte åka men jag tänkte att det bara var nån minut och jag kunde blunda, och om jag inte hade åkt den skulle jag ångra mig som satan. Sant. Jag och Markus satte oss brevid varandra och jag var så jäääääkla nervös. När vi började åka uppåt så kände jag ångern komma närmre och närmre, jag öppnade ögonen och trodde att vi redan hade åkt ner men nej, snart skulle vi åka ner för det sjuka kurvan och jag fortsatte att blunda. Jag blundade hela färden och räknade sekunder, det gjorde att det inte alls blev lika läskigt eftersom jag inte riktigt visste vad som hände och skulle hända. Men som alla andra som var aspeppade så blev även jag besviken på den. Kändes som att man satt där i fem sekunder när man väl var nere. Egentligen var den inte så läskig faktiskt.. Kanske vågar åka den igen? Haha.
Jaja, men grönan var också jävligt lyckad och det var skitkul att vara där eftersom det var typ två år sen sist! Josefin hade ju aldrig varit där så förhoppningsvis hade hon också skitkul!




Så, där har vi helgen! Förövrigt så har jag haft praktik den här veckan och det var hur kul som helst! Världens bästa salong och salongspersonal!
Nu ska jag ut och ta en cigg och vänta på att Markus kommer!
Juste, jag har ju klippt av allt hår så jag ska visa nån bild på det någon dag! Haha.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0