close your eyes, child.

Så. Sen senaste inlägget har jag hunnit dricka mer kaffe, rökt ett par cigg, käkat, tvättat bort sminket, sminkat om mig men det gick åt helvete, tvättat bort sminket igen & skrivit ungefär två rader på mitt arbete som ska vara inne imorrn. Bra jobbat alex.

Pratade lite med mamma förut, & hon sa en bra grej. Hon trodde att min depression kan bero på p-staven jag har i armen. & det kan mycket väl stämma. Den pumpar i mig en jävla massa hormoner jämt & ständigt så det vore fan inte konstigt om mitt humör är wacked out pga den.
Jag ska egentligen ta ut den i kommande juni eller juli, då har jag haft den i tre år.
Men ska ringa barnmorskemottagningen & be dom ta ut den relativt snart.
Har haft en jävla massa problem med den, inget är som det ska. Men det ska vi inte gå in på, haha.
Det kan nog iallafall hjälpa för mamma fick också såna här problem när hon var ung & käkade p-piller.

& då kommer vi till nästa fråga. vad ska jag ha istället för p-stav?
Jag har funderat lite på minipiller, då vissa slipper jobbiga veckan & det vill jag helst göra.
För nu när jag ändå har massa medecinrutiner så kan ju inte ett till piller vara så tokigt att komma ihåg, right?

well, något att fundera på. ska snart fixa mer kaffe för jag känner hur ögonlocken börjar bli tyngre & tyngre & det får dom inte bli, inte än.


response
posted by: PJOLTAS

Jag röstar på avhållsamhet eller dålig andedräkt..det perfekta preventivmedel..och billiga också!

=)

2009-11-17 @ 20:05:38
blog/website: http://pjoltas.se

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0