fuck u guys

Såhärva, idag skulle jag normalt åkt & repat vid åtta. Men nu är det inte så längre utav en enkel anledning.

Jag har valt att hoppa av bandet pga att jag & en person inte kom överens & aldrig nånsin kommer göra det heller. Jag tål inte människan, vi kan säga såhär; falskare brud får man leta efter.

Vi har haft våra good times & bad times. & tyvärr blev det lite för mycket bad times då hon har gjort saker jag varken kan förlåta eller glömma.

& iochmed att vi spelar i samma band så kan det ställa till vissa saker. Jag valde då att hoppa av därifrån. Det känns bra men lite synd eftersom jag trivdes med gänget. Men musiken dom vill göra skiljer sig från det jag vill göra. Dessutom pallar jag inte förhållanden i bandet, det ställer bara till problem.

Så, vet ni ett halvt band som ev. söker en snygg sångerska?
Jag vill ha tung musik & fina melodier, gärna skrik inblandat men inte utav mig själv för det funkar liksom inte.
Jag vill inte ha några lovebirds i bandet.
Jag vill att alla ska vara drivna & veta vad dom vill.
Jag vill inte ha flams på varenda rep, repar vi så repar vi.
Jag vill inte ha för mycket gitarrporr eller gubbrocksmelodier.
Alla kan gärna får vara snygga, inte för min skull utan för imagen. En snygg image är viktigt.
Ja, andra grundregler kan vi ju ta senare.

over 'n out.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0