i don't give two shits

Blev sent rep igår igen, skrev mer på låten och det blev grejt. Men stämningen var inte på topp då alla var irriterade på varandra pga att vi är oense om vissa saker, haha. Blev alltså inte för mycket gjort igår..

Praktik om en timme, vill inte, vill inte, vill inte. VILL INTE! Kan inte säga det för många gånger, jag vill inte ha praktik.
Jag mår skit, har ont överallt, är opepp och vill mest ligga i sängen och gråta. Men det har jag gjort för många gånger för att pappa ska anse det OK att stanna hemma. Jag önskar man kunde säga upp sig från praktiken, men dessvärre är ju det en del av betyget. Sucks big time.

Ikväll är det rep igen och jag får skynda mig för att hinna i tid. Det är även ett utav skälen till varför jag måste gå på praktiken, ingen praktik = inget rep.

Måste leta upp alvedon.



PS. Vad är grejen med berlinmuren?

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0