i'm confused

Var helt säker på att jag hade bloggat imorse, sen slog det mig pga något att jag inte hade det, och det var läskigt, men sen kikade jag in på bloggen och såg att jag faktiskt hade bloggat.


........

..
..............
....


Såatte.. Praktik idag, helt ok, sen vare rep. Repet var inte ok. Vi bråkade i bandet. Det slutade med att axel & sibo stack en halvtimme efter att jag hade kommit dit. Men nog om det, jag kom hem i tid, halv nio! har inte kommit hem innan 11 på hur länge som helst nu så det var riktigt skönt, kunde till och med dricka kaffe nu, tihi.
Nu har vi btw en låt klar! Vi har text & musik, nu ska vi bara repa in den, och det blir la gött!

Men nu måste jag skynda mig och fylla på kaffeglaset innan kaffet blir äckligt, sen ska jag stoppa i mig massa tabletter för att sova gott.

Sen så kan jag även tillägga att jag börjar bli sjuk. Tummen ner för det.



Här var jag tjock & ful. Nu är jag bara halvfet och ful. Enjoy.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0