issues

dagen har spenderats med Jimmy i staon. (slängde in lite skånska där.)
Letade fibrilt efter en blå, översize, pösig mössa till ett rimligt pris. hittade jag någon?
nej. nej. nej. nej. alla jävla affärer, med betoning på HM, säljer endast mössor formade som en jävla svamp som sitter som en smäck på huvudet, så att man exakt ska se huvudformen. inte najs.
vart hittar jag en bra mössa som passar beskrivningen ovan?
jag hade en men den är spårlöst försvunnen. & det är ju lite synd.

anywho, har precis käkat lite & njuter nu av kaffe som jag knappt känner smaken av, någonting händer med min tunga när jag käkar nudlar. har helt plötsligt inga sinnen kvar i käften. jävligt skumt detdära.

well, ska fortsätta lyssna på musik på hög volym & bläddra runt på internetet.

idag.



igår.


response
posted by: Ida

Hmm... Kolla Cubus, sweetey :) Jag hittade en ljusgrå där som jag älskar, och det finns säkert fler färger. Men kolla på cubus, finns alltid annat kul att titta på om du inte hittar någon mössa! ;) Kram <3

2009-11-30 @ 21:35:54
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0