let go

Heya.
Är hemma nu efter en lång dag i skolan. Det gick väldigt bra & var inte så jobbigt som jag förväntade mig att det skulle vara.
Vi fick ta emot riktiga kunder idag vilket var scary as hell först, fick ren panik. Men när jag väl hade tagit in min kund & fått förklarat vad jag skulle göra så gick det finfint. Men det blev snett där fram enligt mig, men inte enligt min lärare & det är väl det som räknas, haha.

Sen vare svenska. Vi kollade på någon film om någonting. Jag vet inte, för jag & erica satt & sminkade oss & kluddade. Precis som vanligt.
Stannade kvar i skolan en timme för att vänta på erica, som väntade på en annan erica.
Ville inte gå till tunnelbanan själv :(

Anywho, hemma nu iaf & ska plugga lite efter att jag har druckit massa kaffe för & få igång hjärnan lite.

latero.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0